، چربی شکم ممکنه بدلایل مختلفی ایجاد شه، و معمولا هم در مردان اتفاق می افته و مسبب مشکلات جانبی خطرناکی در مورد سلامتی شماس، مخصوصا اگه در دور و بر دل و روده جمع شه.

مصرف ماست باعث کاهش چربی های شکمی میشه؟

چربی شکم به تنهایی می تونه شما رو در خطر فشار خون بالا، سکته مغزی، بیماریای قلبی، دیابت، سندرم متابولیک و بسیاری شرایط زیاد پزشکی دیگه بذاره.

تمرینات ورزشی زیادی ادعا دارن که این چربی ناسالم رو از بین می برن، اما یه چیزی هست که اگه در برنامه غذایی تون وارد کنین، می تونه بطور موثری چربی شکم رو آب کنه! بله، این نعمت خدادادی اسمش «ماست» است.

با در نظر گرفتن تحقیقات محققان، کلسیم درون این محصول لبنی، درکنار اینکه استخون و عضلات قوی تری براتون بوجود میاره، به چربی سوزی هم کمک می کنه!

تحقیقاتی در این مورد رو کردن که کلسیم سلولای چربی رو علامت گذاری می کنه تا کورتیزول کمتری تولید شه (کورتیزول هورمون استرسیه که باعث ذخیره چربی بیشتر می شه). هم اینکه آمینو اسید درون این خوراکی به درد بخور، به چربی سوزی و رشد عضلات هم کمک می کنه.

اضافه کردن ماست به برنامه غذایی تون کمک می کنه تا اندازه دور کمرتون چند سانتی متری کم بشه. در کنار اندازه مناسب یه وعده ماست، بخاطر بسپارین که مصرف میوه، سبزیجات و گوشت کم چرب رو هم یادتون نره. این یه ایده عالیه که اندازه دقیق وعده های غذایی تون در روز رو از پزشکتون مشورت بخواین.

هم اینکه مصرف ماست، علاوه بر امتیازات چربی سوزی اش، بواسطه پروبیوتیکایی که داره به پاک نگاه داشتن روده از عفونت و هم اینکه به تقویت سیستم ایمنی بدنتون هم کمک می کنه.

جمع آوری: گروه هفت گنج

.

منبع : ۷ganj.org